Selskapet er basert i Stockholm. Selskapets adresse er Högbergsgatan 97, 118 54, Stockholm, Sverige.
Hvis du ønsker å komme i kontakt med oss, vennligst send en e-post til support@wearglas.no med din sak og dine kontaktdetaljer, så hører du fra oss snart.
Når du fullfører bestillingen, sendes en bestillingsbekreftelse til e-postadressen din. I denne e-posten finner du all relevant informasjon som produkt, pris, fakturering og leveringsadresse. Hvis noe er galt med bestillingsbekreftelsen, kan du kontakte oss umiddelbart via e-post til support@wearglas.no.
Våre normale leveringstider er 1-3 dager i Sverige og 4-6 dager for andre land i EU. MERK! Bestillinger som legges i helgene sendes tidligst påfølgende hverdag. Hvis forsinkelser i leveransen oppstår (uten at vi gir deg beskjed om lengre leveringstid), bør du kontakte oss på e-post: support@wearglas.no.
Alle priser i butikken er angitt i lokal valuta og inkluderer MVA. Vi forbeholder oss retten til å endre og/eller justere priser på grunn av variasjoner i lokale fraktkostnader, endrede priser fra leverandør, feiltrykk i prislisten og/eller unøyaktigheter i prisene på grunn av feil informasjon.
Du har rett til å trekke varene du kjøpte på nettstedet innen 30 dager fra datoen for levering av dine varer, dette mot et fast gebyr på 6 EURO eller tilsvarende i andre valutaer. Du kan også endre produkt(er) gratis innen 30 dager etter levering. Hvis du ønsker å gjøre dette, kan du kontakte oss på support@wearglas.no
4.1 Når du bruker angreretten din: For å kunne bruke angreretten, må du rapportere at du angrer på kjøpet. Meldingen skal sendes til oss på support@wearglas.no. I meldingen din må du tydelig oppgi navn, adresse, e-postadresse, bestillingsnummer og hvilke varer du ønsker å returnere. Du bør returnere produktene til oss umiddelbart etter bekreftelse og senest 365 dager fra datoen varene dine ble levert til deg. For at angreretten skal gjelde, må du sende oss varene i samme stand som da du mottok dem. Du er ansvarlig for retur av varene, levering og tilstand av produktene når du returnerer, produktene skal derfor sendes godt pakket og i originalemballasje. På refusjonsbeløpet forbeholder vi oss retten til å trekke et beløp som tilsvarer verdifall sammenlignet med den opprinnelige verdien av produktet når det brukes eller blir skadet. Vi forbeholder oss retten til å kreve SEK 60 / EUR 6 i returavgift ved retur.
4.2 Angreretten gjelder ikke for: Produkter som er forseglet (forseglet) på grunn av helse- eller hygienemessige grunner, og hvor forseglingen (forseglingen) har blitt ødelagt av deg. Produkter som er forseglet for lyd- eller bildeopptak og hvor forseglingen er brutt av deg. Spesiallaget produkt, som er skreddersydd for deg eller har et tydelig personlig preg etter dine ønsker. Tjenester som er brukt, og hvor du eksplisitt har godtatt at tjenesten starter uten angrerett. Varer som raskt kan forringes, for eksempel mat. Løst antall aviser eller magasiner. For mer om lovfestet angrerett, se her.
Alle våre produkter har 1 års garanti. Vi inspiserer alle produktene før de blir sendt til deg. Skulle produktet likevel bli skadet eller feilsendt når det ankommer, forplikter vi oss til, i samsvar med gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning, å rette feilen gratis. Du må alltid kontakte oss for godkjenning før du returnerer en defekt vare. Klagen må sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget.
5.1 Hvordan går du frem for å klage? Eventuelle feil og mangler må alltid rapporteres til support@wearglas.no hvor du oppgir navn, adresse, e-postadresse, bestillingsnummer og en beskrivelse av feilen. Hvis vi ikke løser feilen eller leverer et lignende produkt, vil vi refundere deg for det defekte produktet i samsvar med gjeldende lovgivning om forbrukerbeskyttelse. Vi er ansvarlige for returfrakt for godkjente klager. Vi forbeholder oss retten til å nekte en klage hvis det viser seg at produktet ikke er feil, i samsvar med gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning. Ved klager følger vi retningslinjer fra General Complaints Board, se arn.se.
Vi tar ikke ansvar for indirekte skader som kan oppstå på grunn av produktet. Vi påtar oss ikke noe ansvar for forsinkelser / feil på grunn av omstendigheter utenfor selskapets kontroll (Force Majeure). Disse omstendighetene kan for eksempel være arbeidskonflikt, brann, krig, myndighetsbeslutning, redusert eller ingen levering fra leverandør. Videre påtar selskapet seg ikke noe ansvar for endringer i produkter / produktegenskaper som er endret av den respektive leverandøren og andre faktorer utenfor vår kontroll.
Vi forbeholder oss retten til eventuelle trykkfeil på denne nettsiden, samt endelig salg av produkter. Vi garanterer ikke at bildene viser det eksakte utseendet til produktene, da en viss fargeforskjell kan forekomme avhengig av skjerm, fotokvalitet og oppløsning. Vi prøver alltid å bruke den beste måten å eksponere produktene så nøyaktig som mulig.
I henhold til loven om elektronisk informasjon må besøkende av en nettside, av hensyn til personvernet, bli informert om bruken av informasjonskapsler. Informasjonen i informasjonskapselen kan brukes til å følge brukerens surfing. En informasjonskapsel er en liten tekstfil som nettsiden du besøker ber om å bli lagret på datamaskinen din for å gi tilgang til forskjellige funksjoner. Du kan stille inn nettleseren din slik at den automatisk nekter informasjonskapsler.
Ved å handle på Glas Scandinavia AB godtar du vår databeskyttelsesbetingelser og vår behandling av dine personopplysninger. Vi beskytter ditt personvern og samler ikke inn mer informasjon enn nødvendig for å behandle bestillingen din. Vi selger eller videreformidler aldri informasjonen din til tredjeparter uten juridisk grunnlag. Glas Scandinavia AB er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger som du har gitt oss som kunde. Din personopplysninger blir behandlet av oss for å kunne håndtere bestillingen din og i de perioder du har bedt om nyhetsbrev eller kampanjetilbud - dette for å kunne tilpasse markedsføringen til dine individuelle behov. Informasjonen under er et sammendrag av hvordan vi lagrer og behandler dataene dine i samsvar med personvernforordningen (GDPR).
9.1 Hva er personligopplysninger
Personopplysninger er all informasjon som direkte eller indirekte kan tilknyttes en fysisk person.
9.2 Hvilken informasjon lagrer vi?
For å kunne håndtere bestillingen din og svare på spørsmål relatert til bestillingen din (kundeservice), lagrer vi for- og etternavn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, IP-adresse og kjøpshistorikk. Din informasjon lagres så lenge vi har et lovlig grunnlag for å behandle informasjonen din, for eksempel for å oppfylle avtalen mellom oss eller for å overholde en juridisk forpliktelse i henhold til for eksempel regnskapsloven.
9.3 Juridisk grunnlag
I forbindelse med et kjøp blir dine personopplysninger behandlet for å fullføre avtalen med deg. Markedsføring, kampanjer og lignende utsendelser skjer med ditt samtykke.
9.4 Hvilken informasjon deles og med hvilket formål?
9.4.1 Betalingsleverandør
Når du gjennomfører et kjøp, deles informasjon med betalingsleverandøren vår. Det som lagres er fornavn, etternavn, adresse, e-postadresse og telefonnummer. Hvis du velger å betale med faktura, lagres også personnummeret til betalingsleverandøren. Informasjonen lagres for å fullføre kjøpet og for å beskytte partene mot svindel. Betalingsleverandøren vi bruker er Adyen.
9.4.2 Fraktselskap For å levere bestillingene og fullføre avtalen, må vi dele spesifikk informasjon med fraktselskapet. Det som deles med fraktselskapet er fornavn, etternavn og adresseinformasjon for levering. E-postadresse og/eller mobilnummer kan også deles med fraktselskapet for varsling. Fraktselpskapene vi samarbeider med er: DHL, PostNord og EarlyBird
9.4.3 Nyhetsbrev / SMS-utsending
Hvis du har valgt å abonnere på nyhetsbrevet vårt, vil ditt fornavn, etternavn, telefonnummer og e-postadresse bli delt med leverandøren vår. Dette for å kunne holde deg oppdatert med informasjon og tilbud for markedsføringsformål. Vi bruker Klaviyo for å sende ut nyhetsbrev og tekstmeldinger.
9.5 Innsynsrett Du har rett til å motta utdrag fra all tilgjengelig informasjon som finnes om deg hos oss. Utdrag leveres elektronisk i et lesbart format.
9.6 Rett til rettelse Du har rett til å be oss om å oppdatere feil informasjon eller supplere informasjon som er ufullstendig.
9.7 Retten til å bli glemt Du kan når som helst be om at informasjonen om deg blir slettet. Det er få unntak fra retten til sletting, for eksempel hvis den skal beholdes fordi vi må oppfylle en juridisk forpliktelse (for eksempel i henhold til regnskapsloven).
9.8 Ansvarlig for databeskyttelse Glas Scandinavia AB er ansvarlig for lagring og behandling av personopplysninger i nettbutikken og sørger for at reglene følges.
9.9 Hvordan vi beskytter dine personopplysninger Vi bruker bransjestandarder som SSL / TLS og enveis hash-algoritmer for å lagre, behandle og kommunisere sensitiv informasjon som personopplysninger og passord på en sikker måte.
Vi forbeholder oss retten til å gjøre endringer i vilkårene når som helst. Endringer i vilkårene vil bli publisert online på nettsiden. De endrede vilkårene anses å være aksepterte i forbindelse med bestillinger eller besøk på nettsiden.
I tilfelle en tvist ikke kan løses i avtale med selskapets kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende deg til General Complaints Board, se arn.se. For innbyggere i et annet EU-land enn Sverige kan klager sendes online via EU-kommisjonens tvisteløsningsplattform, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
I tilfelle tvist følger vi avgjørelser fra ARN eller tilsvarende tvisteløsningsorgan.
Tvister om tolkning eller anvendelse av disse generelle vilkårene skal tolkes i samsvar med svensk lovgivning og lov.
Registrer deg for å motta eksklusive tilbud, tidlig tilgang til nye produkter og inspirerende innhold ved å oppgi e-posten din nedenfor, og nå får du 10% avslag på din første bestilling.
Registrer deg for å motta eksklusive tilbud, tidlig tilgang til nye produkter og inspirerende innhold ved å oppgi e-posten din nedenfor, og nå får du 10% avslag på din første bestilling.